Hovslagare och brodd

Hovslagaren kom 13.45 och gjorde hästarnas hovar snygga. 
Jag passade på att brodda Sunnie så nu har jag ingen ursäkt att inte rida längre, hehe. Och så länge hon har brodden i får hon gå omkring såhär:
 
 
 
 
Dom svarta bootsen är väl egentligen för små men dom duger tills jag har köpt nya. 
Så om vädret håller sig hyffsat imorgon så ska jag och Sunnie ut på årets första skrittur ! Hade det inte vart för den här jävla kylan så hade det vart supermysigt.
 
 
Hur gör ni på vintern, går era hästar med brodd dygnet runt eller broddar ni inför varje ridpass ?
 
 
Nu ska jag och Tompa äta köttbullar med potatis och gräddsås (YUM !), sen ska vi ta in hästarna och åka och handla bakgrejer. Ikväll ska det bakas !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0