Luxus CML

När jag bläddrade igenom Hööks vår/sommarkatalog igår så kunde jag inte undgå att se denna snyggingen:
 
 
 
 
Luxus CML är en dressyrhingst med mycket bra stam som har vart placerad i unghästchampionaten som både fyra-, fem- och sexåring. 2012 blev han bästa svenska femåring på unghäst-VM.
 
Jag är stormförtjust i den här hästen alltså ! Om jag hade haft pengarna till det så hade jag inte tvekat en sekund på att betäcka Sunnie med honom. Sunnie har en äldre generation dressyrstam bakom sig och nu är ju inte jag så kunnig inom betäckning men jag tror att det hade kunnat bli ett fint litet dressyrföl.
 
 
 
 
 
 
 
Vill ni läsa mer om Luxus CML eller boka honom för betäckning kan ni trycka HÄR !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0