Säääleen !!

Nu så, efter att ha gått runt i två veckors tid och trott att jag och Tompa inte skulle kunna åka med till Sälen har vi nu, samma dag som vi skulle åkt, äntligen fått fixat så att vi kan åka. Underbart !  Jag har sett fram emot Sälen ända sen vi bestämde att vi skulle åka för några månader sen.
Ett tag tänkte vi åka upp och bara vara i stugan utan att åka skidor (lame, men pengarna räckte helt enkelt inte) men nu är det även ordnat så att jag och Tompa kan halka runt i dom lättaste backarna där uppe. Jag har inte åkt skidor på ca 9 år så det kan bli väldigt spännande, haha !
 
Nu fick jag lite att göra med att packa åt mig och Tompa, fixa så att hästarna har det bra när vi åker och packa en massa höpåsar. Det känns lite sådär att lämna hästarna nu när det precis börjat snöa och så men mamma har ju själv haft häst i flera år så hon ska nog komma ihåg hur man gör :)
 
Hjälp, jag måste ju ha kläder att åka skidor i också ! Kanske inte jättesmart att bestämma sånt här samma dag.. Jaja, det är bara att försöka fixa !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0