Söndag

Ingen söndagsångest idag inte, för jag är ledig imorgon ! Tur är väl det, jag har knappt klarat att ta mig ur sängen än så hur jag ska lösa jobbet på tisdag är fortfarande en gåta..
 
Solen skiner även idag så om en liten stund ska jag och Tompa åka till stallet. Hästarna ska få nytt vatten i hagen och även om jag inte orkar rida så ska jag pyssla om min bästa vän. Jag är riktig sugen på att sätta igång henne nu så när jag har blivit frisk och hovslagaren har vart här så ska broddarna på och vi ska ut i skogen. Punkt ! Och så hoppas jag att snön smälter bort snart, såklart ;)
 
 
 
 
Hur härligt ser inte detta ut liksom ? Jag saknar sommaren !
 
 
Imorgon kommer det upp ett inlägg där jag har kollat tillbaka på mina och Sunnies tävlingsstarter 2013. Missa inte det !
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelin

Men Emelie inte vill du ha en gräsbana att hoppa på ;) så om du skulle vart nöjd så skulle de vart en grusbana och sommar ;)

Å önska nu inte bort min snö jag vill ha en halvmeter till❄️❄️❄️❄️ ❤️

Krya på dig vännen ❤️

Svar: Haha nej det är ju sant, grusbana ska det vara ! :)Jag förstår mig inte på dig, du är hästmänniska och älskar snö ? Det går inte ihop ;)
Tack <3
Emelie Svensson

2014-01-19 @ 23:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0