Typiskt..

Första dagen som det är sol på säkert 2 månader och jag har spenderat hela dagen i sängen, sjuk. Hur underbart hade det inte vart att rida ut på Sunnie i detta vädret ? Nåja, det kommer väl fler dagar.
 
Jag är i alla fall mycket sämre än igår och eftersom jag brukar vara sjuk en vecka i sträck så försöker jag ta det så lugnt som möjligt så jag kan bli frisk till på tisdag då jag jobbar min enda jobbdag nästa vecka. 
Förutom imorse då jag fick trotsa kylan och hjälpa Tompa att dra loss hans bil då vi körde fast med den på våran uppfart igår kväll. Efter mycket skottande och ryckande så gick det tillslut och så skottade våran snälla hyresvärd uppfarten ordentligt så att vi slipper fler fastkörningar. Så mycket för Tompas fyrhjulsdrivna Audi, haha ;)
 
 
Om en stund ska jag åka bort till stallet och mocka. Hästarna behöver ju sin dagliga skötsel och omsorg även om jag är sjuk. Om jag ska vara ärlig så ska det ändå bli skönt att komma iväg en stund, jag börjar bli lite rastlös här hemma i sängen. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0