Begravning och longering

Det har vart en lång dag. Dagens bästa med begravningen var att farmor ville ha en ljus begravning, därför kom alla klädda ljust istället för i det där tunga svarta. 
På min begravning har jag bestämt att alla måste ha något färgglatt på sig, inga undantag. Min begravning ska vara vacker med färg ! 
Nu har jag i alla fall sagt farväl till farmor och hur jobbigt det än var så har hon det bättre nu, med farfar.
 
Sunnie blev longerad en kort stund i alla gångarter. Hennes ögon var lite rinniga och irriterade så jag satte på henne en flughuva innan jag släppte ut henne så hoppas jag att det är bättre imorgon.
 
Nu ska vi äta kvällsmat och sen ska jag krascha i sängen. Jag ska jobba imorgon men även om jag inte börjar förrän 10 så behöver jag all sömn jag kan få.
God natt !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0