Besiktning, ridning och bad

Hej på er !
 
Klockan är 13.20 och jag har redan hunnit med att vara i både Vara och Nossebro.
I Vara besiktade jag transporten så nu går den i två år till. Skönt att ha det gjort ! Men 5 minuter där inne mot 320 kr är ganska saftigt. Plus att jag glömde förra ombesiktningen och fick betala ytterligare 350 kr för ingenting PLUS dom 400 kr för första kontrollbesiktningen. Det blev en dyr besiktning det.. Men jag, virrhönan, får skylla mig själv !
 
I Nossebro var jag och red Annie med Evelin på Ninja. Båda hästarna skötte sig galant, såna dagar älskar vi. Och det är alltid lika kul att träffa Evelin :)
 
Nu verkar det som om jag och Emelie ska åka och svalka oss i Johannas pool och sen ligga och steka där en stund. Så mycket bättre kan man nog inte ha det !
Och filmen som jag har lovat er kommer upp här i nästa inlägg.
 
 
 
 
Det snygga ekipaget !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0