God morgon

Jag har en tvätt i tvättmaskinen, jag ska plocka i och ur diskmaskinen och jag ska dammsuga huset. Am I the perfect housewife eller vad ? Men just nu ligger jag i sängen och kollar på Ex on the beach (perfekt serie om du gillar Geordie Shore då två av stjärnorna därifrån är med i EB).
Om en stund ska jag åka till Johannas pool och svalka mig och sen bättra på brännan. 
 
Stallet får vänta tills ikväll, det går ju liksom inte att rida för alla blinningar. Ikväll hoppas jag hinna rida henne ordentligt för imorgon fyller Tompa år och då ska hon vila.
Nej, nu ska jag fortsätta vara huslig så jag kan komma iväg till poolen. Hörs sen !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0