Love life <3

Jobb, bad, pojkvän, vänner och värme. Det sammanfattar mitt liv ganska bra just nu ! Jag bara älskar denna värmen alltså och idag har jag faktiskt badat två gånger.
 
Lägg också märke till att jag inte skrev med hästar i den listan. Denna veckan har jag enbart ridit två gånger, skäms på dig Emelie !
Anledningen är simpel: jag har prioriterat vänner och pojkvän framför Sunnie denna veckan. Inte det optimala men kanske ändå bäst för min del sen avflygningen vid hoppningen förra torsdagen. Nu har jag fått lite distans till det hela och kan tagga om och göra rätt. 
Imorse var vi ute och galopptränade i skogen och det kändes bra. Jag hade inga direkta krav på form utan ville bara ha ärlig framåtbjudning. Det tycker jag att jag fick och Sunnie kändes fin. Nu har jag semester i en vecka framöver och ska satsa allt på Sunnie !
 
Imorgon ska jag och Tompa till Kvänum innan vi åker till Lidköping för att bada. På kvällen kommer det hem några vänner för att grilla, ta någon öl och bara ha det skönt. 
På söndag är vi ett gäng som ska spela fotbollsturnering och så ska jag umgås så mycket som går med min älskade pojkvän. Förhoppningsvis kan vi komma iväg till padocken på kvällen för att hoppa Sunnie och denna gången ska jag INTE ramla av, haha !
 
 
 
Bad nr 1 i Johannas pool.
 
 
 
Bad nr 2 i Lagunen i Härryda.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

Ååå Lagunen! :)) kan man komma dit med häst/transport? Vart/ tid från oss? 😍

Svar: Den ligger på väg till Landvetter flygplats, typ i Härskogen :) tyvärr så tror jag inte att man får ta med hästar dit, dessutom blir det djupt riktigt snabbt :/
Emelie Svensson

2014-07-11 @ 23:46:42
URL: http://www.myes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0