Somriga kvällar och min älskade Sunnie

Jag vaknade upp, alldeles för sent efter en sen kväll, till den första gråa dagen på länge och konstigt nog känns det okej. Kanske för att vädret ska bli bättre igen redan imorgon.
 
Vi hade grillkväll hemma hos oss igår med underbara vänner och efter grillning och kubb så bestämde vi oss för att åka och ta ett nattdopp. Så skönt och mer sommarkväll än så kan det väl inte bli ?
 
Nu ska jag och Tompa äta hemmagjord fish and chips innan vi åker in till Vara för att spela fotboll med ännu mer vänner. 
Om jag känner mig på rätt humör ikväll ska jag rida bort till padocken och hoppa Sunnie lite, det beror lite på hur trött jag är, hehe. Annars trimmar jag henne på grusvägen med graman. Nu är det mindre än 1 månad kvar till tävling så jag får ta tag i mig själv och sluta fuska med Sunnies ridning. Vi ska ha det där segertäcket ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0