Dagen innan midsommar

Hej på er ! 
Jag har inte glömt bort er, jag lovar. Det har bara vart väldigt mycket det sista med jobb, stallet, bilar och försöka hitta tid någonstans där emellan för att umgås med Tompa.
 
Sunnie har för övrigt vilat alldeles för mycket det sista. Det är dom där jävla blinningarna som sätter käppar i hjulet för oss, dom är hemska alltså ! Men hon har blivit ompysslad desto mer med oljade hovar, friserad från topp till tå och en massa kliande på alla satans blinningbett hon fått. Jag älskar verkligen värmen som är ute nu men det är inte roligt att vara hästägare i Jonslund på sommaren..
 
Jag har en massa uppdatering på gång, två tävlingar med filmer och bilder, och det kommer upp så fort jag hinner. Men nu först ska vi fira midommar med underbart folk, tyvärr på hemmaplan och inte på kusten som jag hade hoppats, men det kommer bli grymt ändå !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0