Rest in peace Farmor

Farmor gick bort inatt. Tydligen hade hon vart på sjukhus ett dygn utan att jag fått veta det. 
Farmor har levt på övertid i flera år. Hon har haft cancer i jag vet inte hur många år, ändå var det inte cancern som slog ut henne, även om den kanske hade sin påverkan. 
Jag har bara kännt farmor i ca 7 år. Ändå rinner tårarna ner för mina kinder. Det dåliga samvetet att jag inte har träffat henne sen jul kommer smygandes. Tankarna på döden flyter omkring och saknaden av andra vänner jag har förlorat plussas på med sorgen från farmors död. 
Men nu är hon med farfar i himlen och har det säkerligen mycket bättre än hon haft dom senaste åren. 
 
Inget jobb för mig idag. Jobbar man med kunder så är det nog inte så uppskattat att gå omkring och gråta. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0