Baby shower och tävling

God morgon !
 
Denna helgen har verkligen sprungit iväg, även om den inte riktigt är över än.
 
Fredag kväll åkte vi med Denny till några bekanta i Främmestad och satt och pratade in på småtimmarna. 
 
Igår red jag Sunnie på förmiddagen och hon skötte sig och arbetade på bra trots blåsten. Jag var nära att få smaka sand en gång när hon tyckte stocken vi brukar hoppa över var jätteläskig och vände tvärt utan att jag var beredd. Min lilla fjanthäst <3
 
Resten av gårdagen var jag på Baby Shower hos Zally, det var bra anordnat och med många lekar !
 
Idag då ? Jo när jag och Tompa har ätit frukost så tänkte jag dra med mig honom för att kolla på träningstävling i Essunga. Sen ska Sunnie ridas och allt det där vardagliga ska göras. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0