Dyon working collection

Igår köpte jag ett Dyonträns från deras working collection av Emma. Det var en smidig och snabb affär kan man minst sagt säga, och det är faktiskt tack vare bloggen jag fick tag på ett snyggt begagnat Dyonträns. Någon gång ska det väl löna sig att sitta och knappa på dom stackars tangenterna ;)
 
 
 
 
Det sitter väldigt bra och lädret är mjukt, glansigt och välskött. Jag ska försöka hålla efter det och putsa det så ofta jag hinner för att hålla det fräsch och snyggt. Jag är annars väldigt dålig på att putsa min utrustning tyvärr..
 
 
 
 
 
Nackstycket är brett och ganska tjockt fodrat så jag hoppas att Sunnie kommer trivas bra på detta tränset. Det kan bara framtiden utvisa ! I vilket fall så är det ju bättre och bekvämare för henne än alla budgetträns jag har köpt tidigare i alla fall.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul att det passade så bra :)

2014-03-11 @ 22:37:04
URL: http://nattstad.se/valack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0