Jobb och måndagsmys

Måndag idag och jag körde igång med att jobba 8-16.30. När jag kom hem bytte jag till stallkläder och åkte direkt till stallet. 
 
Sunnie joggades lite lätt i skogen och även om hon gick fint emellanåt så blev hon livrädd för mötande människor och rådjur. Så länge det är saker som rör sig så kan jag ändå acceptera hennes rädsla men när det handlar om en gren som ligger på backen eller en gran som hon sett minst 16267 gånger så frestar det på tålamodet. Men hon är det finaste jag har och jag älskar henne ändå <3 
 
Efter lite mockning och en tur till affären så har jag och Tompa ätit hemmalagad thai och väntar nu på att en hallonpaj ska bli färdig. Man får göra det bästa av måndagarna !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0