Lat onsdag

Hej på er !
 
Det märks tydligt på uppdateringen att Tompa har vart hemma mycket det sista och jag tror ni förstår om jag lägger bloggen lite åt sidan för att umgås med min underbara sambo.
 
Jag tänkte slänga in ett snabbt hej i alla fall och berätta att jag har vart en riktig latis idag. Hälften av dagen har jag och Tompa bara slappat hemma framför serier. Andra hälften har vi hämtat hösilage, mockat och så har jag haft läxhjälp.
Sunnie fick vila även idag på grund av det där äckliga regnet men hon blev ompysslad en stund och följde med mig och Tompa på en promenad. 
 
Nu ska vi äta kvällsmat och sen kommer jag nog slockna i soffan. Man blir trött av att vara lat ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0