Ridbyxor och olja

Det blev inte mässan idag men jag stillade mitt shoppingsug lite inne på Skara Hästsport. Där köpte jag Skara Hästsports egna ridbyxor i färgen marinblå. Egentligen hade jag tänkt köpa oskodda då det är bekvämare men eftersom det ofta går hål i grenen på mina byxor så tänkte jag att dom blir lite mer slitstarka med skoning, så det fick det bli !
För övrigt så såg jag ett skitsnyggt schabrak från Shockemöle Sports (som dessutom var på rea) och jag lär ju ångra mig BIG TIME att jag inte köpte det:
 
 
Det syns inte på bilden men den har en blingpasspoal och så skimrar hela schabraket med små blingkorn. Love <3
 
Sen så är det ju dags för oljebyte på saaben så vi fick med 5 liter olja hem och det är inte billigt..
 
Nu ska vi till stallet för att motionera Sunnie och mocka. Hon ska få några extra pussar idag med, så duktig som hon var igår.
När vi är klara så ska vi svida om till partykläder och åka till Niklas och Carro och föra lite med melodifestivalen (haha) innan vi åker vidare till födelsedagsfirande hos Jossan. Det blir nog en bra lördag trots allt !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0