Stallet och köttfärslimpa

Nu ska jag svida om till ridkläder och åka till stallet. Jag hade tänkt snygga till mig och Sunnie lite och be Tompa fota nu när det är så fint väder även idag, men jag är så satans trött och så börjar Tompa jobba kl 15 så vi får nog skjuta fram det ytterligare. Ovanligt ;)
 
Sunnie ska äntligen få galoppera lite idag igen, nu när hon är fräsch, och det har gått över en vecka på vaccinationen. Ska man tänka positivt så var det ju ändå tur att hon var halt och kunde vila samma vecka som hon vaccinerades.
 
Ikväll sks vi åka och äta middag hos Carro och Niklas. Det bjuds på hemmalagad köttfärslimpa, standardrätt här på schlätta, haha !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0