Vänner och hästar

Som vanligt så hinner jag bara kasta mig in här för att skriva ett snabbt hej innan läggdags och som ni förstår så får ni tyvärr inga bilder på Sunnie idag. Så fort jag har tid ska jag sätta mig ner och kolla igenom dom och sen får ni ta del av dom här !
 
Idag har jag vart iväg på äventyr med Mye och jag drog också med mig Tompa. Vi har kört hennes snygga 1-åring till ett annat stall och coolare kille har jag nog aldrig sett. Han fann sig hur bra som helst i att åka transport själv och hälsa på nya kompisar utan mamma. Kul :)
 
När vi kom hem så joggade jag Sunnie lite lätt på en grusväg och vad fin hon var ! Jag trodde att hon skulle vara lite trött efter gårdagens hoppning men hon kändes genomriden och lösgjord och gick snällt i en låg form och stretchade överlinjen. Underbara häst ♥
 
Nu under kvällen har jag och Tompa grillat för första gången i år och fick sällskap av Tummen en stund. Denna helgen har vart rolig, med mycket vänner och häst. Precis så jag vill ha det !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0