Vår

Solen skiner idag också, hur underbart ?
 
God morgon förresten ! 
Tisdag idag och jag tänkte försöka vara lite produktiv. Efter jag släppt ut hästarna imorse så tog jag ett röj här hemma och åt sen frukost till det nya avsnittet av Cougar Town.
Nu ska jag byta om till hästkläder och åka bort till mitt stall. Sunnie ska gå en lite längre tur idag, med snäppet mer krav än igår, och så tänkte jag rida genom samhället så att hon får se sig omkring och trafiktränas lite. Sen ska stallet göras, som vanligt.
 
Sen åker jag vidare till Johanna och så rider vi ett pass på unghästarna i padocken. Kanske att vi tar "gamlingarna" också beroende på vad klockan blir. 
När hennes stall är klart ska jag ha läxhjälp och därefter är jag väl i stort sätt klar för dagen och kan spendera ensamtid med Tompa resten av kvällen. Jag har ju insläppet kvar då också men det tar inte så lång tid.
 
 
Hur ser eran dag ut ? Skola, jobb, lediga ? :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0