Åskväder deluxe

Alltså vilket jävla väder vi haft här idag !
 
På förmiddagen och ända fram till 16 så har solen strålat och det har vart jättevarmt. Sen slog det om på en halvtimme till det värsta regnet jag vart med om och åska i flera timmar. Som tur är så slutade mamma tidigare än mig så hon fick in hästarna innan det värsta regnet kom. Nu på kvällen när jag har vart ute och kört och har sett hästar som stått ute i pissregnet så har jag tyckt så synd om dom, som det hönsmamma jag är, haha !
Därför fick Sunnie vila idag, jag ger mig helt enkelt inte ut i spöregn och åska.
 
Nu ska jag slänga i mig en rostmacka och sen sova. Ny arbetsdag imorgon, och är barnen så trötta och irriterade som idag så behöver jag all sömn jag kan få för att omvandla det till tålamod ;)
 
 
 
 
Våran regniga uppfart tidigare idag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0