Jobb och ridning

Idag har jag jobbat från 8-17 på dagis. Snabbt hem och byta om och sen åkte jag vidare till stallet. 
 
Idag värmde jag upp Sunnie på en grusväg innan jag gick in i padocken och hoppade dom absolut sista sprången innan tävlingen. Vi har, som ni märkt, hoppat riktigt mycket det sista och det är nästan så att jag får dåligt samvete. Men samtidigt vet jag ju att det är för min och Sunnies skull jag gör det, för att vi verkligen ska vara redo för uppgiften på fredag. Och dom höjderna vi har hoppat är inget som sliter på henne direkt.
Idag gjorde vi inget svårt utan spädde bara på självförtroendet inför tävlingen. Jag måste säga att Sunnie har hoppat riktigt fint det senaste !
Imorgon vilar hon och på torsdag ska jag bara kolla så att allt funkar som det ska.
 
Imorgon jobbar jag på restaurangen och på kvällen hoppas jag att hovslagaren kommer ut, annars gör han det på torsdag.
 
 
 
 
Världens finaste <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

LYCKA TILL NU! När du/ni kan så finns det en bunt med valpar att gosa med ;)

Svar: Tack, och grattis till dig ! :) Det erbjudandet säger vi inte nej till ;)
Emelie Svensson

2014-05-28 @ 07:02:44
URL: http://www.myes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0