Onsdag

Det blev lite ändrade planer så att jag är ledig idag. Jag gjorde det mesta i stallet imorse så det är bara ridningen kvar att ta itu med under dagen.
 
Tanken idag är att rida ett ganska hårt pass på grusvägen, få till en bra känsla och få henne lösgjord. Jag ska inte rida några särskilda övningar utan jag ska helt enkelt göra dom övningar som behövs för dagen för att få henne med mig. Förhoppningsvis så blev hon riktigt genomriden i måndags så att hon är mjuk och fin att rida idag.
 
Just i detta nu så är min pojkvän på väg hem från jobbet så vi ska ha en hel eftermiddag bara till att mysa och kolla på film. Därför är det väldigt passande att det regnar idag, då får jag inte så dåligt samvete av att bara vara inne och inte göra någonting ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0