Rubrik

Min dag idag har vart väldigt upp och ner, usch jag gillar inte att ha såna humörsvägningar..
 
Höjdpunkten var ändå ridpasset med Sunnie. Jag började med att longera henne i bara träns och satt efter en stund upp och red. Och vilken dålig balans jag har fått ! Förmodligen så grundar det sig i att jag slutat använda jumskarna så mycket när jag rider på grund av min skada. Men efter en stund kom jag in i det och Sunnie var verkligen superfin, jag säger bara: wow vilken häst jag har !
Sen att hon blev rädd för något, hoppade till och råkade stämpla hela utsidan av min fot innan jag satt upp var väl mindre roligt.. 
 
Nu är jag duschad och klar för sängen. Imorgon är min första dag på ett nytt extrajobb och jag är självklart nervös. Jag blir ju fan nervös för allt.. Förhoppningsvis ska det gå bra men ni får gärna önska mig lycka till ändå ;)
 
 
 
 
Jag och Sunnie idag.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

LYCKA TILL!!! Vad ska du jobba? :) kram

Svar: Tack ! Jag hoppar in extra på en restaurang vid Bjertorps golfbana i Kvänum :)
Emelie Svensson

2014-05-05 @ 07:34:19
URL: http://www.myes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0