Work, stable, sleep, repeat.

En ny vecka är påbörjad men för min del känns det som söndag eftersom jag jobbade hela helgen och har en ledig dag idag istället. Jag är rätt seg idag får jag erkänna. Ryggontet, som jag knappt märkte  när det försvann, har nu kommit tillbaka och tagit flera sovtimmar ifrån mig dom senaste nätterna och det känns ju lite fel att sova ikapp dom när solen skiner utanför fönstret. 
 
Strax ska jag åka in till vara och hämta delar till transporten. Den måste ju fixas innan tävlingen på fredag men det borde inte vara några problem. Sen åker jag direkt till stallet och rider Sunnie som ska galopptränas i skogen idag. Inte så intensivt men ändå så att hon får galoppera på en stund. 
Sen åker jag vidare och har läxhjälp innan jag hoppas på att kunna mysa med Tompa ikväll. Det känns som vi knappt har sett varandra den senaste veckan och det känns riktigt tråkigt. Jag hoppas att det blir ändring på det framöver !
 
Hoppas ni får en bra start på veckan och har mycket roligt att se fram emot !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0