En grå fredag

God morgon !
 
Idag var det jobbigt att gå upp när klockan ringde. Det var fortfarande mörkt och grått utanför fönstren och sängen var väldigt varm och skön. Dessutom strejkar min rygg ordentligt idag. Men lite innan 8 var jag i stallet och släppte ut hästarna och mockade. 
 
I hopp om att ryggen skulle bli bättre så promenerade jag med Sunnie istället för att rida henne. Det var väldigt mysigt och jag tror att Sunnie tycker det är roligare när jag går bredvid än när jag sitter på hennes rygg. Tyvärr så blev min rygg inte bättre och jag ska jobba 13.30 så just nu är det sängläge som gäller för min del.
 
 
 
Bilder från morgonens promenad.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0