En helt vanlig tisdag

Så kan man sammanfatta min dag. 
 
Jobb 8-17 och sen vidare till stallet där Evelin mötte upp mig. Mocka, ta in hästarna och pussa på Sunnies mjuka mule. Idag var dom lugna vid insläppet för omväxlings skull, det har inte hänt så ofta det sista.
Sen åkte vi båda hem till mig och lagade tacos. Lite lyx måste man ju få unna sig en vanlig tråkig vardag. 
Faktiskt så har vi haft sol hela dagen och det njöt vi av på jobbet. Det bästa med förskolan är att vi kan vara ute ganska mycket.
 
Imorgon ska jag till My direkt efter utsläpp och mockning i mitt stall. Kanske att jag fixar lite i mitt stall under dagen, sadelkammaren ser ut som ett bombnedslag.
Nu ska jag kolla på film med Tompa och njuta av det sista på denna vanliga tisdag.
 
 
 
Sunnie och min lilla kusin Emilia.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0