Fullt upp

Tänkte säga ett snabbt hej innan jag slocknar för idag.
 
Tiden sprang förbi igår och det har den gjort även idag. Jag red Xantippa igår och det gick bra. Så synd att jag inte har tid att rida henne oftare.
Sunnie skrittas som vanligt, gärna barbacka för lite extra mysfeeling. På tisdag är det upp till bevis..
Idag skulle jag egentligen jobbat på eftermiddagen men då några barn gick hem tidigare behövdes inte det. Så jag har lekt hemmafru med en ordentlig städning av huset, tvätt, disk och lite bakning. 
Vid kvällens insläpp så gick Lilleman tillsammans med Sunnie och Duff. Det är inte riktigt meningen så jag får ta mig en titt på hans hage imorgon bitti och fundera ut hur han har smitit. 
 
Nu ska jag sova. Imorgon ska jag till stallet som vanligt och så har jag och Tompa lite grejer att ordna med. På kvällen kör vi firmafest på restaurangen, tjohoo !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0