Halloweenfest och Husaby

Inte ens ett hej fick ni från mig igår ? Vad otrevlig jag är ! Det kan dock bero på att vi var i stallet på förmiddagen och 12.30 kom Tummen hem till oss och började laga viltgrytan som vi var några stycken som skulle dela på under eftermiddagen.
 
Vi hade massa trevligt folk som var hemma hos oss och åt och som var med och förfestade innan Kenthas årliga Halloweenfest. Som vanligt så var förfesten roligare än själva festen, att det alltid ska finnas folk som inte har vett i huvudet och som bara letar bråk. Skaffa er ett liv säger jag bara..
 
Idag har jag och Tompa vart ganska lata och sov bort två timmar på förmiddagen. Sen hade vi lite att städa efter igår innan vi var hos mormor och morfar och åt farsdaglunch. Har ni grattat era pappor idag ? Annars är det nog hög tid att göra det nu ;)
 
Nu på kvällen har vi vart i stallet och putsat på Sunnie. Hon ska in på sin (förmodligen) sista stötvågsbehandling på Husaby imorgon och då måste hon vara snygg. Så nu är hon friserad från topp till tå och borstad ordentligt. Ganska dammig är hon fortfarande men så blir det väl när jag inte har tillgång till att duscha henne.
Jag känner mig som en stammis på Husaby numera och är van vid att åka fram och tillbaka dit. Nervositeten har släppt men jag antar att den kommer tillbaka till tisdag nästa vecka när vi ska in på ridprov och ultraljud igen..
 
 
Min finaste vän <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0