Min och Sunnies första tävling

Här började jag och Sunnie, för 7 år sen. Våran allra första tävling ihop, i Kungsbacka där jag bodde då, och jag tror vi startade 40 eller 50 cm med 4 fel.
 
 



Rösten ni hör mest i bakgrunden tillhör Karin Hallén. En utav mina bästa vänner som tyvärr gick bort den 2 december 2011. Mer livsglad människa får man leta efter, livet är så orättvist..
Denna tävlingen var det Karin som hade anmält mig. Istället för att anmäla mig som Emelie Svensson så anmälde hon mig som MLI Svensson. Det förbryllade speakern och därav allt fniss från tjejerna som hejade på mig och Sunnie. Älskade, saknade Karin ♥
 
 
 
Karin och Kingen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0