Ridning och filmredigering

Hej på er ! 
Idag är den gråa himlen tillbaka, jag som hoppades på att slippa den framöver nu..
 
Efter utsläppet av mina hästar så skjutsade jag min lillebror till Nossebro och åkte sen till Mys stall.
Vi skrittade ut en timme, jag på Tessie och My ledandes Denver. Med så mycket skritt så slappnade Tessie av ganska fort. Sen så fanns det ju såklart en massa läskiga saker också, som tex hundar i en trädgård som hoppade och skällde som besatta.
En liten bit hade jag Denver som handhäst som träning inför Mys framtida ridturer med båda hästarna. Det gjorde dom båda jättebra, inga konstigheter där inte. Det är så skönt med okomplicerade hästar !
 
Nu är jag hemma och har vart en stund. Jag håller just nu på att ladda hem ett filmredigeringsprogram så att jag kan göra en film på min och Sunnies tid tillsammans. Hur det går och hur lång tid det tar får vi se men jag hoppas att resultatet blir bra.
 
 
 
Tessie och Denver.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0