Suck..

Dagens besök på Husaby gick inte som jag hade hoppats. Jag orkar inte skriva om det nu, ni får detaljerad information imorgon istället, men det var inte mycket positivt med återbesöket för denna gången. 
Som vi har kämpat, jag och Sunnie ihop. Vi har följt våra scheman till punkt och pricka, trots spöregn och storm, och så verkar det vara förgäves. Men jag hade gjort det igen, utan tvekan, flera gånger om. För trots våran situation så har jag alltid roligt med Sunnie, även om vi bara skrittar 30 minuter i storm och spöregn.
 
Men jag har inte kastat in hela handduken än. Vi har ca två månader innan vi vet något säkert och dom månaderna ska vi fortsätta kämpa ihop !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0