Tisdag

Tisdag och min enda arbetsdag denna veckan är över. Hårt liv, höhö !
 
Under kvällen har jag och Tompa knåpat ihop en plan till arbetsintervjun han ska på imorgon. Inte så att jag har suttit och skrivit hans papper utan jag är mer som ett bollplank och rättstavningsprogram. 
 
Därför fick inte Sunnie så mycket uppmärksamhet idag men hon ska få desto mer imorgon när jag är ledig !
Imorgon ska Sunnie skrittas och så ska jag till Johanna och rida Obama. Kanske att jag hinner börja med sadelkammartaket, det hade vart skönt. 
Sen så har jag själv lite papper att ändra om till mötet på torsdag så jag ska nog kunna fylla upp min onsdag med aktiviteter också !
 
Hoppas ni har haft en bra tisdag och kommer få en ännu bättre onsdag. Jag vet att Evelin förmodligen kommer ha den sämsta onsdagen hittills i sitt liv så jag tycker att vi alla skänker en tanke till henne <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0