Dagen

Ett snabbt hej från mig såhär innan läggdags !
 
Jobb från 9-15.20 idag. När jag slutat åkte jag direkt tikl stallet och red Sunnie. Vi hade ett sämre ridpass idag. Vi red en ridväg som vi inte har ridit på ett tag så Sunmie var spänd och stängde av helt ibland. Så frustrerande, men bara att stryka ett streck över och hoppas på ett bättre pass nästa gång.
 
Efter ridningen gjorde jag stallet och åkte sen till Johanna och red Obama. Han blir bara trevligare och trevligare för varje gång ! Jag hade med mig Tompa och hade hoppats på att få några bilder men tyvärr blev det mörkt alldeles för fort. 
 
Nu har vi ätit kvällsmat och ska strax lägga oss. Imorgon ska jag med My på träning och sen jobba några timmar på eftermiddagen. 
God natt !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0