Fredag

En lugn dag idag. Jag ska försöka sova om en liten stund, jag har sovit så dåligt dom senaste nätterna. Men jag känner mig på bättringsvägen, vilket är skönt ! 
Jag har kollat runt på Hästnet hela morgonen och hittar många snyggingar. Tyvärr ingen som passar min plånbok (det gör väl i och för sig ingen) men det kanske ändrar sig.
 
I eftermiddag åker jag bort till stallet och skrittar Sunnie i 30 minuter och mockar stallet. Efter det ska jag till Nossebro och kolla på Lingonhoppning. Mina gamla dagisbarn ska tävla för första gången och det får jag ju bara inte missa ! 
Ikväll ska jag till Louise och äta god mat och spela spel med ett gäng tjejer. Det kan nog bli kul, förutom att jag ska upp och jobba imorgon.. 
 
 
Jag hatar att komma i andra hand, att alltid vara andrahandsvalet, inte tillräckligt bra eller rolig. Särskillt när jag själv alltid ställer upp och vänder ut och in på mig själv. Blöööh på det helt enkelt !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0