God morgon !

Idag ska jag inte sova bort halva dagen inte !
 
Gårkvällen hemma i soffan med Tompa var jättemysig och vad jag önskar att vi hade tid att umgås mer. Det är väl nackdelen med att bli vuxen och jobba i stället för att vara tonåring och gå i skolan.. Nu får jag ju åtminstone sova med honom varje natt, när jag gick i skola i Kungsbacka hände det ju bara på helgerna.
 
Nu ska jag dra upp Tompa ur sängen för att åka till stallet och mocka. Sen ska vi äta riktig grabbfrukost i form av bacon, ägg och Oboy innan vi åker mot Nossebro och kollar på dressyrtävling. My ska tävla och vi ska vara den bästa hejjarklacken någonsin ! Förutom att man ska vara så tyst som möjligt på dressyrtävling så vi får skrika våra ramsor viskandes, haha ;)
Skämt åsido så ska hon få grymma bilder och filmer och ett enormt stöd. 
 
I eftermiddag ska Sunnie skrittas och så hoppas jag att vi ska iväg på äventyr. Hoppashoppashoppas ! Det hade vart så kul, ni ska bara veta ! :)
 
 
 
My och Tessie på en klubbhoppning i våras.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0