Läsartävling

Som ni vet så ska jag och Sunnie till Husaby imorgon och som ni också vet så var Sunnie ganska svårlastad sist (jag kom på nu att ni aldrig fick inlägget om lastningen, men ja, hon var ganska jobbig).
 
Därför tänkte jag göra det till en gissningslek och ni får reda på resultatet imorgon när vi kommer hem.
Den som gissar rätt eller närmast rätt svar vinner en länk. Självklart kan ni vara anonyma också :)
 
Imorgon ska Sunnie lastas två gånger, en på ditvägen och en på hemvägen. 
Tror ni att jag kommer kunna lasta Sunnie själv ? I så fall, 1/2 eller 2/2 gånger ? Eller ni kanske tror 0/2 gånger ? 
 
Jag gissar själv på att jag kan lasta Sunnie själv 1/2 gånger. Att förtydliga är att om jag inte lyckas med att lasta henne själv så får jag får hjälp.
 
 
To be continued..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: älskling

Jag tror hon skjöter sej hyffsat 1/2 :) kyss <3

2014-10-23 @ 22:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0