Mer info imorgon

Åh vilken lång dag ! Jag har varken ork eller lust att dra hela historian om klinikbesöket just nu, det får komma upp imorgon istället. Men jag kan ju säga att vi inte direkt har kommit framåt i alla fall och att Sunnie har blivit behandlad en tredje gång i haserna. Sen började dom med en ny behandlingsmetod på gaffelbanden, som tydligen svullnat upp men som inte noterades vid förra ultraljudet. Annars måste jag bara säga att jag är såååå nöjd med Husabys personal ! Så trevliga och tillmötesgående och jag får svar på alla mina frågor, förutom en: hur Sunnie kommer kunna ridas framöver. Men det är förståeligt att dom inte kan svara på det än, även om det är otroligt jobbigt att gå runt och bara vänta..
Nej, mer info imorgon helt enkelt, nu ska jag somna framför en film !
 
 
 
Finaste Sunnie innan dagens ridprov.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0