Söndag

Dagen börjades med att släppa ut hästarna och sen åkte jag, Tompa, Evelin och My till Nossebro och kollade på lokala hopptävlingar. Jag träffade många jag känner och tävlingssuget åkte upp till 100 igen. Vi såg många fina ritter och duktiga hästar och ryttare. Jag älskar att vara i tävlingssatmosfären !
 
Innan lunch åkte vi därifrån till stallet för att rida Sunnie. Skritt i 30 minuter och några travsteg. Tänk om jag kunde få hoppa min stjärna igen i framtiden *fingers crossed*.
Sen röjde jag undan lite i stallet och ordnade för att kunna lägga tak på sadelkammaren. Kanske att jag kan täta väggarna bättre så jag kan få lite värme i sadelkammaren, det hade vart riktig vardagslyx !
 
Under tiden jag fixade i stallet så var Tompa och Johan upptagna med att bygga klart min baslåda. Det blev så jäkla bra och det spelar riktigt högt. Nu ska den bara kläs så kommer den bli ännu snyggare ! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0