1 september

Första dagen i september månad. Nu är det verkligen höst när inte bara vädret utan även datumet säger så.
 
Sommaren har sprungit iväg alldeles för fort. Jag har hunnit göra massor men ändå ingenting. Jag ville att denna senaste månaden skulle flyga förbi så jag fick reda på min och Sunnies framtid, och på ett sätt har den väl gjort det, samtidigt som den bara har gått i krypfart. Men på fredag vet jag, kanske inte hela Sunnies framtid men förhoppningsvis mycket mer än jag vet nu. Och jag både längtar efter det och bävar inför det.
 
Vi har missat så mycket ihop denna sommaren. Alla tävlingar, mysiga uteritter i skogen, svettiga trimpass i padocken och härliga galopprace på stubben. Jag hoppas att vi kan ta igen det nästa sommar.
 
Nu ska jag och Tompa sätta på en film och sen sova. Jag jobbar på varje dag utom fredag denna veckan och nu börjar jag bli frisk. Snart kan jag köra igång med ridningen av dom andra hästarna !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: älskling

Hon ser så glad ut på det kortet :) kyss <3

Svar: Ja och tänk att hon hade ont då :(
Emelie Svensson

2014-09-02 @ 14:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0