Dagens

DAGENS ÖNSKAN: Att få en solig och hyffsat varm höst och vinter !
DAGENS UNDRAN: Om jag ska hämta halm idag eller imorgon (jobbigt val liksom ;))
DAGENS KÖP: Faktiskt ingenting, däremot väntar jag fortfarande på paketet från Börjes..
DAGENS VÄDER: Halvt om halvt storm men just nu sol och inte regn i alla fall.
DAGENS LÄNGTAN: Att vintern ska gå snabbt så det kan bli vår !
DAGENS PLANER: Nu ska jag åka till stallet för att rida och mocka, kanske hämta halm, och sen ska jag hem och värma mig bredvid Tompa.
DAGENS VILL HA: Ett par Freejump Soft Up stigbyglar, det är varje dags vill ha.
 
 
 
DAGENS APP: Google Chrome.
DAGENS SKRATT: Usch, jag har vart så bitter idag så jag har inte skrattat..
DAGENS LUNCH: Köttfärssås och spaghetti på dagis.
DAGENS LÅT: Calvin Harris& John Newman - Blame
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

STOR KRAM (Kan alltid behövas =)

Svar: Tack, vad gullig du är ! :)
Emelie Svensson

2014-09-22 @ 20:01:54
URL: http://www.myes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0