Fina häst och pojkvän

Måndag och ny vecka. Igen. Vart har denna sommaren tagit vägen egentligen ? Helt sjukt..
 
Idag jobbade jag till 16.30 och åkte sen direkt till stallet och borstade och pussade på min bästa vän. Hon rids bara varannan dag fram till återbesöket den 10e. Alldeles för sällan enligt mig, jag njuter för fulla muggar uppe på hennes rygg ! Viktigt att ta tillvara på alla ridtimmar på henne ifall det inte skulle bli några mer i framtiden. Usch, hemska tanke..
 
Idag ska jag och Tompa mysa hemma med korvstroganoff framför en bra film. Det är idag 4 år sedan hans pappa hastigt gick bort och jag kommer finnas hemma som stöd. Så som han alltid finns för mig när jag behöver honom. Jag själv känner mig ganska ensam och ynklig idag så det ska bli underbart med en helkväll tillsammans <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0