Full rulle

Ja det är inte många lugna stunder just nu. Men i förmiddags hann jag och My med en frukostdejt och en film så då fick jag lite slappande där i alla fall.
Jag har jobbat 12-18 idag och efter jag och Tompa hämtat en cross hos grannen så åkte vi till stallet. 
 
Jag fick packa på oss mycket reflexer och regntäta kläder så vi höll oss torra. Men va segt att det blir mörkt så tidigt ? Redan när vi skrittade ut 19.20 så var det kraftig skymning, den största nackdelen med hösten alltså !
Jag gjorde stallet imorse så att jag bara kunde ta in hästarna nu på kvällen.
 
Imorgon jobbar jag 6.30-15 och när jag slutar så drar vi ett gäng till Jönköping för att kolla på häst. Det ser jag fram emot ! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0