God morgon

 
 
Morgonens mysfrukost med Tompa, som idag blev fastanställd. Grattis älskling ! :)
 
Nu har Tompa åkt iväg till jobbet igen och jag väntar på att klockan ska bli 12 så jag kan åka till jobbet. Egentligen hade jag ett möte inbokat nu på förmiddagen men det blev inställt så jag fick några lugna timmar extra. Välbehövligt eftersom min rygg har protesterat inatt och gjort så att jag knappt har fått sova, antagligen på grund av det tunga mekandet igår.
 
Igår eftermiddag gjorde vi också några ändringar i sadelkammaren och när jag är helt klar med organisering och städning får ni se bilder. Det blir bra mycket bättre än innan !
Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Ryttareliten innan jag gör mig i ordning för jobb på fritids.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: älskling

Tack för frukosten hjärtat <3<3<3 du är bäst <3<3

Svar: <3
Emelie Svensson

2014-09-29 @ 10:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0