Håll tummarna tills dom blir blå

Imorgon är det dags. Då åker vi äntligen till Husaby och blir förhoppningsvis ett snäpp klokare.
 
8.15 rullar jag och Sunnie från gårdsplanen. Trots att många har erbjudit sig att åka med så har jag valt att åka själv. Det känns bäst så och jag har ju ändå min bästa vän med mig <3 
 
Just nu är hela jag skakig. Om det beror på två intensiva arbetsdagar eller nervositet vet jag inte, antagligen är det lite av båda. Det blir nog inte så mycket sömn för mig inatt..
Att vi har bokat in en kräftskiva imorgon kväll är väl kanske inte det smartaste nu när man tänker efter. Men förhoppningsvis har jag goda nyheter att fira och då ska det firas ordentligt ! Annars får jag väl dränka mina sorger helt enkelt.
 
 
 
 
Åh vad jag hoppas på goda nyheter ! Kan inte alla hålla tummarna så hårt dom kan för Sunnie imorgon ?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0