Helgen

Vilken helg ! Full med allt jag gillar, förutom ridning då tyvärr.
I fredags hade vi kräftskiva hemma och det blev som vanligt ganska sent. Jag fick dessutom lite presenter, alltid lika roligt.
 
Igår så var vi i stallet en bra stund och mockade och pysslade om hästarna, som tyckte väldigt synd om sig själva eftersom dom behövde stå inne. Det friserades och putsades och nu ser det ut som det står tre tävlingshästar i stallet.
 
 
 
På kvällen åkte vi ett gäng till Skövde och åt thai på Thaihouse. Sen avslutade vi med filmen "Let's be cops" på biografen. Grym !
 
Idag har vi vart i stallet på morgonen och lagat hagen på 1000 ställen innan hästarna fick komma ut. Det tyckte dom var jättekul efter två dagar på box och Duff drog några repor.
Om en stund kommer Evelin och My och kollar på VM-finalen som ju Roffe medverkar i. Det kommer bli så otroligt spännande och jag ska hålla tummar och tår för att det är Roffe som tar hem alltihop !
(Förlåt för ett tråkigt uppunktat inlägg men det är väl typ det enda min hjärna kan få fram just nu)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0