Jobb, gräsklipp och stallet

Wow, vilket sommarväder vi har haft idag ! Jag har jobbat på dagis från 6.15-16 och har haft turen att vara ute hela dagen, underbart.
 
När jag kom hem så snackade jag med hyresvärden som har gett tummen upp till en ny trappa till våran vardagsingång. Den som står där nu håller på att falla ihop, bokstavligt talat. Så förhoppningsvis kan Johan hjälpa oss att bygga en ny trappa inom en kort framtid. 
Efter snacket så satte jag igång och klippte gräset, det växer ju som ogräs. Men nu ser det snyggt ut utanför huset igen, förutom lite ogräs i rabatterna och lite utemöbler som står kvar sen kräftskivan. 
 
Nu har jag landat på min, för tillfället, favoritplats här hemma, på altanen. Här ska jag sitta till Tompa kommer hem och vi ska åka till stallet. Sunnie ska bara borstas idag så det blir en snabb tur innan vi ska åka hem och laga kvällsmat.
Hoppas ni får en bra fredagkväll !
 
 
 
Våran lilla skolåda <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

Du är grym! :)

2014-09-19 @ 18:06:26
URL: http://www.myes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0