Lördag morgon

Det finns inget bättre än att andas stalluft tidigt på morgonen dagen efter fest. Man piggnar till och bara glömmer bort att man är trött och kanske mår dåligt. Så underbart ! 
Jag mockade nu på morgonen under tiden Tompa borstade och pysslade om Sunnie. Hon, som är väldigt otålig och uttråkad av att ha boxvila i två dagar, bara njöt och rörde sig inte en millimeter på stallgången. Den hästen ger både mig och Tompa så mycket glädje <3
 
Det kommer komma en närmare beskrivning om hur det gick för Sunnie på kliniken igår och vad som händer framöver, gårdagens besök var både positivt och negativt. Men inte just nu. Jag har sovit dåligt flera nätter i rad och natten till igår ska vi inte prata om. Då sov jag inte timmar utan snarare minuter.. Så jag ska krypa ner i sängen bredvid min pojkvän bara en liten stund till innan vi ska in till Vara och hämta Metacam till Sunnie.  Hörs sen !
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0