Mot stall nummer 1

God morgon ! 
 
Jag vaknade liiiite för tidigt idag av att Tompas arbetstelefon ringde. Tack för att du glömde den hemma älskling ;)
 
Nu är jag i alla fall i full gång med att ta på mig och fixa frukost. I mitt fall blir det inte en typisk bloggfrukost i form av gröt med färsk frukt, apelsinjuice och tända ljus. Absolut inte, jag är mån om mina minuter sömn på morgonen och går inte upp en minut tidigare om jag inte måste. 
Nej, min frukost brukar bestå av två rostmackor med smör och en flaska vatten. Ganska kalorisnålt och lätt att äta i bilen, haha !
 
Ni ska jag åka mot första stallet och sen hoppas jag att dagen flyter på bra.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

GUD VILKEN FIN BILD!!! =))

Svar: Det är Tompa som är fotograf :)
Emelie Svensson

2014-09-10 @ 09:39:23
URL: http://www.myes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0