Rubrik

Vissa dagar suger bara lite extra. När verkligheten springer ikapp mig och jag känner mig sådär liten och värdelös. När jag hinner tänka alldeles för mycket för mitt eget bästa och hittar fel på allt jag gör och allt i mitt liv.
Idag är en sån dag.
En sån dag där pengarna inte räcker till, hästen fortfarande står skadad i stallet (och kanske aldrig blir tillräckligt frisk) och jag inte har tiden att rida andras hästar som jag faktiskt har lovat. En sån dag då jag känner mig obetydlig och ponduslös. Då framtiden bara ser kolsvart ut och det kvittar vad jag gör, jag kan inte påverka den ändå.
 
Usch, förlåt för ett tungt inlägg men jag måste få skriva av mig lite, annars exploderar jag.
 
Jag kan avsluta med en positiv sak som hänt idag. Jag hade idrott med en klass med 4-5or och gjorde det riktigt jävla bra ! Sug på den, livet !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0